Strategická agentura Proficio rozšiřuje klientské portfolio o dva klienty z oboru financí - pojišťovnu Direct a platební instituci Roger.
Pro Direct bude Proficio spravovat výkonnostní i brandové PPC kampaně, starat se o SEO, community management na sociálních sítích či affiliate marketing. Další z aktivit bude nastavení, predikce a následné vyhodnocení Business Intelligence, tedy pokročilé vizualizace dat, jež je spojená s řízením zdrojů.
Pro platební instituci Roger zajistí agentura SEO a studio Porta Design, s nímž se Proficio loni spojilo, zase UX. Hlavním cílem spolupráce je pomocí analýzy a následné optimalizace nastavení dosáhnout navýšení počtu zákazníků i zkvalitnění uživatelského zážitku.

Czech News Center nakročilo k „Netflixu na časopisy“: zavádí souhrnné předplatné

Redakce by měly prodávat osobnosti, jako to dělají hudební vydavatelství

Štěpán Kozub zkusí vyprodat O2 arenu, s komediální show Bez urážky!
