Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Direct Pojišťovna: Alpská lyžovačka

Mather Advertures spustila interaktivní hru o ceny pro DIRECT Pojišťovnu. Kdo se zaregistruje na mikrostránce www.alpskalyzovacka.cz, má možnost vyhrát týdenní pobyt v luxusním alpském hotelu v Rakousku pro celou rodinu v hodnotě 100 tisíc korun. Každý soutěžící navíc získá 50% slevu na cestovní pojištění.

Mechanika soutěže je jednoduchá. Po registraci se objeví obrázek zasněžené krajiny, ve kterém lze kamkoli kliknout. Pod jedním pixelem je schována hlavní výhra. Zkrátka nepřijdou soutěžící, kteří výhru nezískají – mohou být odměněni dalšími cenami, jako například slevou na cestovní pojištění v hodnotě 1 000 Kč, roční pojištění nemovitosti, domácnosti nebo automobilu od DIRECT Pojišťovny.

Pro návštěvníky je jednoduché začít soutěžit, protože díky propojení se sociální sítí Facebook se snižuje náročnost registrace na minimum. Soutěžící navíc mohou využít komunitní sítě k pozvání svých přátel do hry, čímž získají více pokusů k odhalení atraktivních výher.

„Vsadili jsme na kombinaci atraktivní výhry, propojení s Facebookem a propracovaného retro designu,“ řekl Michal Jeřábek, Client Service Director Mather Advertures. „Jsme také přesvědčeni, že možnost pozvat přátele a zajistit si tak vyšší šanci na výhru bude fungovat jako hlavní motivace pro sdílení této kampaně,“ dodal Michal Jeřábek.

Na kampani se za projektový tým Mather Advertures podíleli Vít Zima a Azra Advibegovič a kreativní zpracování realizovali Joseph Ali Tehranian s Veronikou Horniakovou.