Distributor značky Tesla si na PR vybral MSL

Komunikační agentura Publicisu a firma Witty navazují na svou předchozí spolupráci.

Tesla

MSL má zpropagovat produkty značky Tesla a chytrou domácnost jako takovou

Agentura MSL ze skupiny Publicis Groupe zvítězila v tendru na PR servis společnosti Witty a přípraví pro ni kompletní marketingovou komunikaci produktového portfolia značky Tesla pro chytrou domácnost. „Expertízu MSL, stejně jako klíčové osoby ve vedení komunikace, máme už prověřené, a to díky spolupráci z minulých let na jiných technologických značkách,“ podotkla Kateřina Czyžová, marketingová manažerka společnosti Witty.

Společným krátkodobým cílem všech komunikačních nástrojů pro produkty chytré domácnosti Tesla je prezentace značky a jejího nového portfolia. Dlouhodobým cílem je pak popularizace konceptu chytrých domácností jako takového. Záměrem značky je, aby se chytré produkty staly součástí každé domácnosti.

„Vstupní analýza komunikace nám ukázala, že ohledně chytré domácnosti panuje v naší společnosti řada mýtů, předsudků nebo nedorozumění. Proto je naším úkolem veřejnost o smart home také formou článků vzdělávat a obecně informovat,“ přibližuje seniorní PR konzultantka MSL Veronika Schieblová, která má komunikaci Tesly na starosti. „Zároveň se ukázalo, že tento segment prakticky není pokrytý v lifestylu, takže se od samotného začátku kromě tradičních technologických médií zaměřujeme také na něj,“ dodává. V rámci dlouhodobé spolupráci s klientem počítá agentura do budoucna také s eventy a speciální aktivační projekty.