
Titulní strana prvního vydání čtvrtletníku S Penny u stolu
Maloobchodní řetězec Penny Market německé skupiny Rewe přichází na českém trhu s novým vlastním časopisem S Penny u stolu. Půjde o čtvrtletník, první číslo vychází ve čtvrtek 12. října v rozsahu 124 stran a nákladu 500.000 výtisků, distribuovat se bude výhradně v prodejnách Penny. Stát bude 19,90 Kč, pro zákazníky s věrnostní kartou Penny bude k mání za symbolickou 1 Kč. „Cílem je inspirovat zákazníky a těm s naší Penny kartou nabídnout výhodnou cenu,“ řekla Médiáři za Penny Jitka Maňáková. Ta se za klienta na magazínu podílí s kolegyní Aranou Maršákovou.
Časopis tvoří redakční tým v čele s Ditou Pecháčkovou, která do loňska pro konkurenční Ahold vedla časopis Albert v kuchyni, sedm let. Předtím pět let řídila v Hachette Filipacchi 2000 měsíčník Apetit, oceňovaný Unií vydavatelů jako Časopis roku.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
