Dita Stejskalová v roce 1994 spoluzakládala Ogilvy Public Relations, agenturu vedla od roku 1999 až do letoška, kdy povýšila do pozice business director, spoluzodpovídá tak za rozvoj byznysu celé Ogilvy, jejíž je minoritní podílnicí. S Oto Klempířem se potkali jako kolegové před lety právě v Ogilvy, Oto pracuje především v rodinné agentuře Safranada, nevyhýbá se ani politickému marketingu, který navíc čile komentuje v televizi, a v neposlední řadě je stále činný ve skupině J.A.R., jež teď přišla s dalším novým albem. Řeč šla o hudbě, marketingu a vůbec komunikaci.

Dita Stejskalová. Foto: Vojta Herout

Oto Klempíř. Foto: Vojta Herout
Další rozhovory sledujte na platformě HeroHero
Šéfredaktor Médiáře Ondřej Aust mluví s hybateli médií a marketingu v Česku
Každou středu nový rozhovor na aktuální téma
Pro předplatitele na HeroHero
- kompletní rozhovor bez reklam
- RSS feed pro poslech v Apple Podcasts a Google Podcasts
- možnost pokládat otázky dalším hostům
- novinka: možnost stáhnout účtenku za každý měsíc předplatného do nákladů
Zdarma úvodní část rozhovoru na platformách
- YouTube jako video
- Spotify jako audio
- Apple Podcasts jako audio
- Google Podcasts jako audio

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě
