Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

DJ Armin van Buuren v kampani Heinekenu za střídmé pití

Armin van Buuren v kampani Heinekenu

Armin van Buuren v kampani Heinekenu

Pivovar Heineken a reklamní agentura Publicis obsadily do nové globální kampaně za zodpovědnou konzumaci alkoholu Tančete více, pijte pomaleji nizozemského diskžokeje Armina van Buurena. V dvouminutovém klipu účinkuje v příběhu podbarveném vlastní skladbou Save My Night, jež je v rámci kampaně distribuovaná přes hudební službu Spotify.

Klip The Experiment, který režíroval Philip Andelman (předtím točil pro Beyoncé, Rihannu, Jay-Z, Johna Mayera či Lennyho Kravitze) je úvodní částí celosvětové kampaně. Natáčel se potají dvě noci v jistém klubu v americkém Miami za plného provozu.

Příběh staví na myšlence, že když se lidi baví a kupříkladu tančí, nestihnou toho tolik vypít. Oficiálními slovy: „cílem je prezentovat pití s mírou jako příkladné chování ve společnosti a upozornit na význam střízlivosti“. Kampaň poběží ve víc než dvaceti zemích, zahrnovat bude řadu aktivit cílících na mladé lidi a jejich konzumaci alkoholu na společenských akcích.

Koncept střídmého pití odstartoval Heineken už před dvěma lety - v Čechách loni - spotem Sunrise. Jeho sdělením bylo v podstatě to, že kdo nepije přes míru, dožije se rána v klidu. Jako součást kampaně reprezentanti pivovaru ve vybraných klubech rozdávali zdarma lahve s vodou.