Matěj Novák, který ke konci dubna odejde z pozice ředitele Czech Publisher Exchange, bude od května pracovat pro studio DataSentics. Zastřeší tam produkt pro personalizované cílení internetové reklamy Adpicker for Publishers. Ten v současnosti používají inzerenti jako Česká spořitelna, mediální agentury Adexpres a Dentsu nebo agentura Cheil s mateřským Samsungem. Hlavním Novákovým úkolem bude zopakovat tento úspěch i na straně médií, včetně zahraničních. Segmentací uživatelů a efektivním cílením reklamy reklamy se zabýval také v CPEx.
„Vyfázování cookies třetích stran otřásá reklamním trhem a otevírá úplně nové možnosti. Mediální hráči se díky svým datům dostávají do unikátní pozice nabízet inzerentům personalizované reklamní služby, ale často nemají nutné zkušenosti a technologie,“ komentuje čerstvě uzavřenou spolupráci Petr Bednařík, zakladatel a šéf DataSentics.
„Od spojení naší technologie s Matějovými zkušenostmi na mediálním trhu si slibuju, že pomůžeme mediálním hráčům vydobýt si významnější místo na trhu personalizované reklamy a nabízet inzerentům unikátní přidanou hodnotu v porovnání s uzavřenými reklamními ekosystémy.“