Dlouholetý šéf CPEx Novák přejde do DataSentics

Matěj Novák zastřeší produkt personalizovaného cílení internetové reklamy pro média.

Matěj Novák

Matěj Novák předloni, při oslavě 6. výročí burzy internetové reklamy CPEx

Matěj Novák, který ke konci dubna odejde z pozice ředitele Czech Publisher Exchange, bude od května pracovat pro studio DataSentics. Zastřeší tam produkt pro personalizované cílení internetové reklamy Adpicker for Publishers. Ten v současnosti používají inzerenti jako Česká spořitelna, mediální agentury Adexpres a Dentsu nebo agentura Cheil s mateřským Samsungem. Hlavním Novákovým úkolem bude zopakovat tento úspěch i na straně médií, včetně zahraničních. Segmentací uživatelů a efektivním cílením reklamy reklamy se zabýval také v CPEx.

„Vyfázování cookies třetích stran otřásá reklamním trhem a otevírá úplně nové možnosti. Mediální hráči se díky svým datům dostávají do unikátní pozice nabízet inzerentům personalizované reklamní služby, ale často nemají nutné zkušenosti a technologie,“ komentuje čerstvě uzavřenou spolupráci Petr Bednařík, zakladatel a šéf DataSentics.

„Od spojení naší technologie s Matějovými zkušenostmi na mediálním trhu si slibuju, že pomůžeme mediálním hráčům vydobýt si významnější místo na trhu personalizované reklamy a nabízet inzerentům unikátní přidanou hodnotu v porovnání s uzavřenými reklamními ekosystémy.“