Jakub Dlouhý a Alexandr Kliment dnes představili nový projekt Sport Speakers, který má propojit svět sportu a byznysu. Čeští sportovci budou podle nich v rámci tohoto projektu vystupovat na firemních eventech a společenských příležitostech jako motivační řečníci, ale také jako účastníci teambuildingů či workshopů. K projektu vznikla stejnojmenná online platforma, kde si lze vybrat a rezervovat spíkra podle řady kritérií. Zapojily se osobnosti z individuálních i týmových sportů, konkrétně to jsou olympijští vítězové David Svoboda (moderní pětiboj), Aleš Valenta (akrobatické lyžování), David Kostelecký (sportovní střelba) či mnohonásobný paralympijský vítěz v silniční cyklistice Jiří Ježek. Dále dvojnásobná mistryně světa, překážkářka Zuzana Hejnová, česko-finská vytrvalkyně Kristiina Mäki, nejlepší český silniční cyklista Roman Kreuziger, ale také propagátor běhu Miloš Škorpil, freediverka Katarina Linczenyiová, nejlepší český triatlonista Jan Čelůstka, mnohonásobný mistr republiky v badmintonu Petr Koukal, vítězka Ligy mistrů ve stolním tenise Iveta Vacenovská, bikerka Tereza Němcová, juniorská mistryně světa, nebo fotbalový trenér Jozef Chovanec. Jedním z pilířů projektu má být i takzvaný zážitek se sportovcem, kde si účastníci vyzkouší daný sport pod vedením konkrétního sportovce.
Dlouhý se pohybuje ve sportovním marketingu patnáct let, je spolumajitelem aktivační agentury Concept One a spoluzakladatelem agenturního sdružení Kotelna 55. Kliment, někdejší šéf komunikace Českého olympijského výboru a fotbalové Slavie, působil do loňského července v Concept One jako výkonný ředitel.
„Sport má spoustu paralel s dalšími oblastmi našeho konání, včetně byznysu. Sportovec se musí vyrovnat s tlakem, mít cíl, poradit si s překážkami a udržet se na vrcholu,“ tvrdí Dlouhý. Inspirací pro vznik Sport Sport Speakers podle něj byly i obdobné projekty v zahraničí. Zejména v anglicky mluvících zemích, například v Británii, Austrálii či Americe. „Firmy tam využívají podobný servis běžně, je to pro ně nejjednodušší cesta, jak kontaktovat sportovce a zapojit je do své akce. Ve spolupráci s profesionály z různých oblastí chceme současně pomáhat sportovcům zlepšovat jejich prezentační dovednosti,“ prohlašuje Dlouhý.
„Speakers nejsou marketingová agentura na zastupování sportovců, ale jen platforma, která sdružuje výjimečné osobnosti a propojuje je prostřednictvím eventů se světem businessu,“ dodává Kliment. Patronem projektu je kouč, manažer a motivační řečník Marian Jelínek.

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
