Dm drogerie mění strukturu svého věrnostního programu, důvodem je podle firmy nutná inovace, ale také reakce na nadcházející nařízení o ochraně osobních údajů, známé pod zkratkou GDPR. Dosud zákazníci za nasbírané body získávaly slevy ze slevového kuponu, nyní budou se budou při nákupu rovnou odečítat peníze z finální ceny. Nový program začal platit od 3. května, má být jednodušší a individuálnější. Členů je v něm aktuálně přes dva miliony, drogerie chce novým programem získat data pro analýzu nákupního chování.
„Původní věrnostní program active beauty svět výhod stojí na principech více než 15 let starých. Tato skutečnost, velice rychlý rozvoj digitalizace, nutnost úpravy pro nové podmínky ochrany osobních údajů a prohlubující se rozdíly v nákupních preferencích jednotlivých zákazníků byly hlavními impulzy pro změny ve věrnostním programu,“ uvedl Jiří Peroutka, mluvčí Dm drogerie. „Nový program active beauty byl připravován v předstihu tak, aby splňoval veškeré požadavky kladené na správu a zpracováních osobních dat. Zákazníci dm si tak mohou být jistí, že jsou jejich data v bezpečí a je s nimi nakládáno v souladu s tímto nařízením,“ doplnil Peroutka.
Stávajícím členům bude vystavena nová zákaznická karta. Změna zákaznických karet souvisí nejen se změnami v samotném programu, ale také se změnou zpracovatele zákaznických dat, kterým bude firma Payback. Za každých 25 Kč v nákupu získá zákazník na své osobní online konto 1 základní bod, který má hodnotu 0,25 Kč. Po dosažení hranice 200 bodů mu bude nahrána sleva na nákup přímo na jeho zákaznickou kartu. „Pro zákazníky je tak nový active beauty mnohem jednodušší. Navíc nemusí již hledat, za jaké další výhody body vyměnit, ale za své body vždy získají slevu na celý nákup, která byla dosud nejžádanější a nejvyužívanější výhodou,“ doplnila drogerie v tiskové zprávě.
Pro rychlejší dosažení slevy má nově Dm drogerie takzvané e-kupony na vícenásobné a extra body. Ty budou zákazníkům k dispozici v osobním online kontu a budou zohledňovat zákazníkovy nákupní preference. Zákazníci si je přímo v online kontu aktivují a tím je nahrají na zákaznickou kartu. Při nákupu a přeskenování věrnostní karty na pokladně se automaticky uplatní. Zákazník tak aktivně plánuje své nákupy. „Touto modernější formou programu chceme podnítit naše zákazníky k uvědomělému nákupnímu chování,“ doplnila Martina Horká, jednatelka Dm drogerie.