Drogerie Dm investovala do digitalizace prodejního systému, na všech prodejnách obměnila mobilní terminály, které nahradila smartphony Samsung Galaxy A5. Dostalo je k dispozici zhruba 1.500 zaměstnanců, kteří denně komunikují se zákazníky. Důvodem je, aby prodavači dokázali zákazníkům v prodejně odborněji poradit, drogerie si od chytrých telefonů slibuje i nové možnosti kontaktu se zákazníkem. Telefony nahrazují terminál Motorola Symbol TC70.
Smartphony přebraly všechny funkce stávajících přístrojů, drogerie je využívá jak pro hospodaření se zbožím v rámci prodejny, tak pro jednodušší vyhledávání informací o zboží ze svého e-shopu. Zároveň má telefon umožnit prodavačům v případě potřeby rychlejší přístup do mobilní aplikace, e-shopu, k přihlášení do věrnostního programu nebo do aplikace na hlášení poruch.
„Zavedení smartphonů vnímáme jako další krok, jak být zákazníkům blíž. Ušetřený čas mohou kolegové věnovat právě zákazníkům – jejich dotazům, přáním a potřebám,“ uvedla Veronika Skusilová, vedoucí resortu financí, controllingu a information security administration Dm drogerie.

Netflix zavádí poplatek za sdílení přístupu mimo domácnost, v Česku 79 Kč

Exnovináři žurnalistiku milují, přesto si odchod chválí

Mark BBDO hlásí za rok 14 nových lidí v týmu
