Dm drogerie otevřela v pražském Centru Černý Most svou zatím největší prodejnu v Česku, na ploše 610 metrů čtverečních. Zároveň je také nejmodernější, s novými designovými prvky a s nejširším sortimentem. Podle Jiřího Peroutky, který za Dm drogerii komunikuje, do konce letoška firma žádnou další velkou prodejnu neplánuje, do budoucna nicméně další nevylučuje.
Dm drogerie spustila začátkem letošního roku dlouho avizovaný e-shop, některé položky nabízí pouze v něm. Nová prodejna je ale první v celé síti, kde budou produkty určené původně jen pro e-shop také dostupné. Oproti klasickým prodejnám Dm drogerie je sortiment navíc rozšířen o 1.000 produktů. Jednou z hlavních inovací v největší prodejně sítě je klidová zóna s lavičkami a koutkem na hraní pro děti, nově jsou na prodejní ploše také kojící koutky a bezbariérová toaleta s přebalovacím pultem. Drogerie také rozšířila fotopult s nabídkou foto produktů. Jiné rozložení má kategorie vůní, kde změnou prošly prezentační hotspoty.
Dm drogerie má v Česku přes 220 poboček, ročně přibudou zhruba tři nové. Co do počtu prodejen je největší drogistickou sítí v Česku Teta, která má pod vlastní značkou přes 500 poboček. Firma PK Solvent, která drogerie Teta provozuje, má také síť Top drogerií. Drogerie Teta plánuje v dohledné době také uvést vlastní e-shop, zatím ho ladí v neveřejném pilotním provozu. Kromě toho síť rozjíždí vlastní řetězec lékáren, který se zaměřuje na prodej léků bez předpisu, doplňků stravy nebo dermokosmetiky.