V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Dm drogerie uvádí vlastní značku punčoch Stella Jones, nahradí Fascíno

Nová značka punčoch Stella Jones

Nová značka punčoch Stella Jones

Dm drogerie uvedla na český trh novou privátní značku punčochového zboží Stella Jones. Nová značka nahrazuje původní výrobky punčochového zboží, které zákazníci znali jako Fascíno. Od dubna bude značka Stella Jones dostupná ve všech 226 prodejnách Dm drogerie v Česku a také v e-shopu firmy, který byl spuštěn na konci letošního února.

Značka Stella Jones obsahuje 130 produktů punčochových kalhot, podkolenek, ponožek a legín. Celkem je v mezi produkty zastoupeno devět různých druhů punčoch v odlišných barvách. Jedná se o řadu Energize, punčoch s podpůrným účinkem prevence proti vzniku křečových žil a otoku nohou, či o punčochy Resistant odolné proti protržení a pouštění ok. V nabídce jsou i balerínkové ponožky, podkolenky a letní legíny nebo bavlněné punčochy určené pro zimní období. Cenově se zboží pohybuje podle typu a velikosti balení od zhruba 30 do 160 Kč.

Dm drogerie loni v říjnu uvedla, že bude na trh uvádět další privátní značky. S novou značkou Stella Jones má aktuálně 25 privátních značek, pro růst vidí šanci ještě jak v segmentu kosmetiky, tak i v potravinách. Vlastní značky tvoří 33 % obratu drogistického řetězce v Česku, který byl za loňský finanční rok 8,5 miliard Kč.