Síť Dm drogerií dosáhla v polovině finančního roku 2017/2018, tedy k letošnímu 31. březnu, meziročního růstu obratu o 11 % na téměř 4,7 miliardy Kč. Další finanční ukazatele firma nezveřejnila. Ke konci března zaměstnávala síť v Česku 2.687 lidí, meziročně o 211 víc. V Česku má síť aktuálně 226 prodejen, loni z toho otevřela tři nové. Řadí se tak na druhé místo co do počtu poboček za drogerii Teta, která má vlastních nebo franšízových poboček přes 700.
V první polovině roku Dm drogerie investovala do modernizace prodejen přes 100 milionů Kč, celkem dvacítka prodejen přitom prošla modernizací, částečným zvětšením či přesídlením. V polovině února spustila drogerie v Česku vlastní e-shop, některé výrobky prodává pouze na něm a nejsou dostupné v kamenných prodejnách. Dm drogerie však na provozování online drogerie nemusí být sama dlouho, vlastní e-shop chystá i konkurenční Teta. Drogistické produkty přes internet prodávají samozřejmě také online supermarkety Košík.cz, Rohlik.cz, Tesco, ale třeba i Alza.cz.
Celá skupina Dm drogerie dosáhla ve zmíněném období ve 13 zemích, kde působí, navýšení obratu o 5 % na 5,348 miliardy eur (přes 136 miliard Kč) a ke konci března měla celkem 3.512 prodejen, v nichž zaměstnávala 59.359 lidí. Za uplynulý finanční rok 2016/2017 zvýšila drogerie v Česku obrat ze 7,8 miliard Kč na 8,5 miliard Kč. Zvýšil se i počet prodaných výrobků o 14 %, zejména z řad privátních značek sítě, ty tvořily 33 % obratu.
Právě na privátní značky se chce síť zaměřit i letos, už na konci loňska ohlásila, že ke stávajícím vlastním značkám z řad kosmetiky, hygieny a potravin přidá ještě další. Letos už přidala privátní značku barev na vlasy Réelle’e, punčoch Stella Jones a nově i veganskou vlasovou kosmetiku Langhaarmädchen. Aktuálně tak má Dm drogerie v portfoliu 26 privátních značek. „Nejlepší nabídka vlastních značek na trhu je základním kamenem sortimentu Dm. Příznivý poměr cena-výkon dokazuje zákazníkům, že dobré produkty nemusí být drahé,“ uvedla Martina Horká, jednatelka Dm drogerie.

Robert Němec je nově Robert Le Veneur

Luděk Staněk přichází na Novu. Bude kreativním producentem komediálních seriálů

Kecy & politika odchází z Gazetista. CNC už podcastu nevyplácí peníze a tvrdí, že ho vlastní
