Drogerie DM rozšířila své portfolio o novou privátní značku dekorativní kosmetiky Trend It Up, celkově už svou čtyřiadvacátou. Mezi nejprodávanější přitom patří Ebelin či Alverde.
Nová řada Trend It Up cílí na ženy od 18 do 35 let, zahrnuje zhruba 300 produktů (laky na nehty, báze pod makeup, produkty na konturování obličeje). Je dostupná ve všech prodejnách DM v Česku a propaguje se sloganem Be a voice. Not an echo.
Jak bývá poslední dobou u kosmetických produktů zvykem, DM doplnila produkty řadou bylinných složek, jako jsou arganový olej, bambusový pudr, bílý lanýž, jojobový olej či olej z brutnáku lékářského.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Tentokrát ani nikdo nekandidoval