„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

Do Adformu přišli Marek a Schmidtová

Michal Marek a Barbora Schmidtová koordinují online kampaně klientů Adform.

Do pražského zastoupení provozovatele reklamních technologií Adform nastoupili na pozice koordinátorů kampaní Barbora Schmidtová a Michal Marek. Budou mít nyní na starosti podporu českých a slovenských klientů a koordinaci spravovaných internetových reklamních kampaní.

Barbora Schmidtová

Barbora Schmidtová

Schmidtová do Adform přichází z PR agentury FleishmanHillard, současně v Praze studuje Vysokou školu ekonomickou.

Michal Marek

Michal Marek

Marek studuje management a kybernetickou bezpečnost a před nástupem do Adformu působil v oboru bezpečnostního managementu. V Adformu bude mít na starosti mimo jiné webovou analytiku.