Největší komunikační skupina světa WPP se do konce letoška zbaví jednorázových plastů - brček, kelímků, příborů, lahví. Po celém světě se to dotkne víc než 3.000 kanceláří agentur WPP. V nich navíc ulehčí recyklaci. Se začátkem letošního festivalu v Cannes to oznámil šéf skupiny Mark Read.

Do Adisonu nastoupila Harčaríková

Monika Harčaríková se stala novou account manažerkou PR agentury Adison.

Monika Harčaríková

Monika Harčaríková

Do PR agentury Adison Tomáše Fridricha a Alžběty Fridrichové (dříve Pavlínové) nastoupila coby nová account manažerka Monika Harčaríková. Bude se starat o klienty z oblasti gastronomie a rychloobrátkového zboží, například o značky Bohemia Sekt a Pivovar Litovel.

Harčaríková pracovala šest let v agentuře Maxmedia, kde se věnovala segmentu hobby, gastro a gadget. Dlouhodobě se zaměřuje na komunikaci s lifestylovými médii a na vytváření kampaní. Komunikačně se podílela na integrovaných projektech pro výrobce krmiv Vafo Praha, na komunikaci s influencery či na eventech.