Do funkce designového šéfa obsahové agentury Bubble nastoupil od ledna Jiří Martínek. Přišel z agentury Nydrle, kde zastával pozici digitálního art directora. V Bubble povede sedmičlenný tým a bude mít na starost rozvoj talentů.
„Jiří Martínek se přidá k již stávajícím Heads Of Bubble Martinovi Pistulkovi, Marii Gráfové, Janu Jaďudovi a mně. Vše jsme připravovali víc než rok a jsme rádi, že máme konečně kompletně složený tým lídrů jednotlivých částí agentury,” říká majitel agentury Bubble Lukáš Kořínek.
Jiří Martínek se bude se svým týmem věnovat tvorbě webových stránek, produktů a obsahových kampaní. Kromě toho má Kořínkovi pomáhat s rozvíjením firemní kultury agentury. Dřív pracoval například na projektech pro Vodafone, Hartmann-Rico, Raiffeisenbank nebo Škoda Auto.