Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Do agentury DDB přibyli Poláková a Horváth

Lucie Poláková přichází z Pivovarů Staropramen, Jakub Horváth z agentury Brandmark.

Kreativní agentura DDB Prague přivítala dvě nové tváře. Na pozici business development director přišla Lucie Poláková. Jako ředitelka obchodního rozvoje se má věnovat marketingu a PR agentury, novým akvizicím a celkově vývoji agentury. Head of social nově je Jakub Horváth, má rozvíjet příslušné oddělení.

Lucie Poláková

Lucie Poláková

Poláková dřív působila v kreativní agentuře Euro RSCG (dnes Havas), kde se podílela na rebrandingu České pojišťovny a servisovala klienty Komerční banka, Modrá pyramida a Air France. Poté pracovala na klientské straně pro rychloobrátkového producenta prémiového alkoholu Pernod Ricard, kde zvyšovala povědomí o značce irské whiskey Jameson v Česku.

Poté se jako jediná Češka dostala do centrály v irském Dublinu, kde tvořila globální komunikaci a brand experience pro značky z portfolia Prestige Irish Whiskey, například Redbreast nebo experimentální Method And Madness. Po návratu do Česka se v posledním roce starala o lokální marketing prémiových pivních značek Stella Artois, Hoegaarden a Corona v Pivovarech Staropramen koncernu Molson Coors.

„Chci do agentury přinést některé strategické postupy z korporátního prostředí. Mým cílem je posunout vnímání agentury nejen jako kreativní, ale soustředit se i na jiné produkty a nástroje, které napomohou otevřít nové obchodní příležitosti nejen na českém trhu, ale i globálně,“ plánuje Lucie Poláková.

Jakub Horváth

Jakub Horváth

Horváth působil několik let jako specialista na sociální sítě v agentuře Leo Burnett a později napříč agenturní skupinou Publicis One v inovačním hubu Farmhouse. Staral se zejména o komunikaci značek Samsung a Nescafé Dolce Gusto na českém a slovenském trhu, Auto Kelly a digitální projekty Phillip Morris.

Před dvěma lety se přesunul do butikové agentury Brandmark, kde tvořil strategii a obsah pro značky BMW a Mini, Red Bull nebo řetězec francouzských hotelů Mama Shelter. „Velké síťové agentury dokáží být přínosné a efektivní pro klienty i v oblasti sociálních sítí,“ věří Horváth. „To bych rád dokázal právě tady v DDB.“

Mezi největší klienty agentury patří McDonald’s, Raiffeisenbank, Volkswagen, Rossmann, Makro, Krušovice či Invia.