Mediální agenturu DigitalAd Petra Máchy a Jana Vobeckého na jaře posílí dvě nové tváře. Janka Turňová převezme péči o slovenské klienty a současně bude mít na starosti rozvoj aktivit agentury právě na Slovensku. A Pavel Vrba přináší další zkušenosti z oblasti venkovní reklamy a kultury.
„Zhruba před rokem nás postihly mírné obavy, jak se události v souvislosti s pandemií koronaviru dotknou reklamního průmyslu i naší agentury. Když se za uplynulými měsíci ohlédnu, můžu říci, že jsme žádnou krizi nepocítili, naopak zájem o naše služby stále roste. Za poslední rok jsme výrazně posílili náš tým,“ shrnuje Petr Mácha, jeden z majitelů DigitalAd.
Turňová přichází z oblasti vydavatelství a knihkupectví. V posledních letech působila jako brand managerka vydavatelských značek Albatros, Fragmet, Egmont nebo CooBoo, předtím jako specialistka marketingu Euromedia Group.
Vrba víc než 15 let podnikal v oblasti venkovní reklamy a spolupracoval převážně s kulturními agenturami a organizacemi. Pod vlivem celospolečenských událostí posledních měsíců se rozhodl opustit vlastní podnikatelský projekt, společnost Japaprogres. „Stále věřím, že kulturní segment přežije nelehké období a svoje budoucí aktivity bude nutně potřebovat podpořit nejmodernějšími komunikačními nástroji, které oblast digitálního marketingu a právě agentura DigitalAd umí nabídnout,“ říká.