Do agentury Effectix přichází Daniel Horník 

Horník se má postarat o strategie kampaní a chce přispět i k rozšíření o vlastní produkci.

Daniel Horník

Daniel Horník

Do digitální agentury Effectix nastupuje na pozici stratéga Daniel Horník. Ten dosud 12 let působil ve společnosti FilmZlicinCompany, kde měl na starosti kreativu a tvorbu reklamních kampaní pro klienty jako jsou Albixon, PPL, Asko či Budějovický Budvar.

V Effectixu bude mít na starosti strategie kampaní z pohledu dlouhodobých plánů značky, podílet se bude také na strategické přípravě pro tendry. Agentuře tak má pomoci rozšířit kreativní potenciál a nabízet ucelené kampaně, jež ve firemním konceptu 360 propojí reklamu, marketing i PR. „Mým cílem je současnou kreativu posílit nejen o strategické myšlení, ale i celkový přístup k požadavkům klienta. V tomto roce bych se rád podílel na rozšíření agenturních služeb o vlastní produkci,“ plánuje Horník.

Kreativní tým Effectixu v Česku a na Slovensku aktuálně čítá 10 lidí a spolu s ostatními odděleními připravuje kampaně, které v sobě integrují jak brandovou strategii, tak výkonnostní složku. „Rozšiřování kreativního týmu určitě dál bude pokračovat,“ dodává šéf Effectixu Karol Veleba.