
Daniel Horník
Do digitální agentury Effectix nastupuje na pozici stratéga Daniel Horník. Ten dosud 12 let působil ve společnosti FilmZlicinCompany, kde měl na starosti kreativu a tvorbu reklamních kampaní pro klienty jako jsou Albixon, PPL, Asko či Budějovický Budvar.
V Effectixu bude mít na starosti strategie kampaní z pohledu dlouhodobých plánů značky, podílet se bude také na strategické přípravě pro tendry. Agentuře tak má pomoci rozšířit kreativní potenciál a nabízet ucelené kampaně, jež ve firemním konceptu 360 propojí reklamu, marketing i PR. „Mým cílem je současnou kreativu posílit nejen o strategické myšlení, ale i celkový přístup k požadavkům klienta. V tomto roce bych se rád podílel na rozšíření agenturních služeb o vlastní produkci,“ plánuje Horník.
Kreativní tým Effectixu v Česku a na Slovensku aktuálně čítá 10 lidí a spolu s ostatními odděleními připravuje kampaně, které v sobě integrují jak brandovou strategii, tak výkonnostní složku. „Rozšiřování kreativního týmu určitě dál bude pokračovat,“ dodává šéf Effectixu Karol Veleba.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
