Do agentury Inhubo vstupuje reklamka WMC Grey

Majitel WMC Grey Tomáš Vondráček koupil 30 % v agentuře Inhubo Václava Staňka z Vasky.

WMC Grey a Inhubo

WMC Grey a Inhubo: zleva Tomáš Vondráček, Václav Staněk, Adéla Krausová, David Suda, Adam Sládek

Reklamní firma WMC Grey Tomáše Vondráčka majetkově vstoupila do startupové digitální agentury Inhubo, která pracuje pro značky Vasky, Bagind, Wuders a Paon. Spoluzakladatelem a spolumajitelem Inhuba je mladý podnikatel Václav Staněk, který ve svých 18 letech založil právě obuvnickou firmu Vasky.

Staněk vyčlenil z Vasky a dalších svých firem tým lidí, kteří se do té doby starali o digitální marketing a e-commerce. Tak vznikla agentura Inhubo. Teď se dohodl s Vondráčkem, že jeho reklamka WMC Grey bude tyto služby nabízet i dalším klientům. Vondráček, známý z loňska hlavně díky hackathonu #známkamaráda a kritikou předražené státní zakázku na výrobu e-shopu pro dálniční známky, koupil přes WMC Grey v Inhubu 30% podíl.

„Hlavní benefit, který nám vstup do digitální agentury Inhubo přináší, je mládí a dravost,“ prohlásil Tomáš Vondráček. „Cítíme příležitost, jak našim klientům přiblížit mladou cílovou skupinu. Ta svými požadavky v dnešní době nastavuje kvalitu služeb v oblasti e-commerce a trendy v sociálních sítích. Jejíma očima můžeme vidět i to, co by agentura naší velikosti mohla přes dlouholeté zkušenosti snadno přehlédnout. Kromě toho jsme nedávno stvořili vlastní interní obsahový tým včetně videoprodukce, složený také hlavně z mladých nadšenců. Naše služby jsou nyní v této oblasti kompletní.“

Kreativní agenturu WMC Grey dnes tvoří 65 lidí a momentálně obsluhuje 24 klientů. Spolumajiteli jsou kromě většinového podílníka Vondráčka i managing director Adéla Krausová a kreativní ředitel David Suda

„Cílem spojení je dodat digitální agentuře prostřednictvím naší reklamní společnosti kredibilitu, zázemí velké stabilní agentury a poradenství v oblastech, jež jsou zapotřebí k organickému růstu. Jádro tvoří totiž poměrně mladý šestadvacetičlenný tým lidí, kteří teprve sbírají zkušenosti. WMC Grey naopak získá mladou krev, nový náboj, energii, flexibilitu a byznys v e-commerce, který rozšíří portfolio našich služeb,“ věří Adéla Krausová.

„Marketing jsem vždy vnímal jako nástroj, který výraznou měrou ovlivňuje byznys. Také proto jsme založili agenturu, která se zasloužila o rozvoj mých firem. A co víc, začala rozvíjet podnikání i dalších společností,“ doplnil Václav Staněk.

Zleva Tomáš Vondráček, David Suda, Adéla Krausová, Adam Sládek, Václav Staněk

Zleva Tomáš Vondráček, David Suda, Adéla Krausová, Adam Sládek, Václav Staněk