Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Do agentury Marketup nastoupil Spurný z Rohlíku

Digitální specialista Vladimír Spurný v agentuře pracuje pro T-Mobile, Queens a Jablotron.

Vladimír Spurný

Vladimír Spurný

Do agentury Marketup na pozici senior project manager & digital strategist nastoupil Vladimír Spurný. Poslední rok pracoval pro internetového prodejce Rohlik.cz jako performance manager. Předtím zaštiťoval celý online marketing pro značku Pietro Filipi a čtyři roky vedl tým pro PPC v Alza.cz. Kariéru začínal před 12 lety jako specialista na PPC v Seznamu.

V agentuře Marketup se Spurný stal součástí už dvanáctičlenného projektového a strategického týmu, který vede Martin Peška. Spurný je zodpovědný za výkonnostní marketing mobilního operátora T-Mobile a digitální projekty obchodu s teniskami a pouliční módou Queens. Pracuje také na exportních kampaních v segmentu B2B pro českou technologickou firmu Jablotron.