
Vladimír Spurný
Do agentury Marketup na pozici senior project manager & digital strategist nastoupil Vladimír Spurný. Poslední rok pracoval pro internetového prodejce Rohlik.cz jako performance manager. Předtím zaštiťoval celý online marketing pro značku Pietro Filipi a čtyři roky vedl tým pro PPC v Alza.cz. Kariéru začínal před 12 lety jako specialista na PPC v Seznamu.
V agentuře Marketup se Spurný stal součástí už dvanáctičlenného projektového a strategického týmu, který vede Martin Peška. Spurný je zodpovědný za výkonnostní marketing mobilního operátora T-Mobile a digitální projekty obchodu s teniskami a pouliční módou Queens. Pracuje také na exportních kampaních v segmentu B2B pro českou technologickou firmu Jablotron.

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
