
Vladimír Spurný
Do agentury Marketup na pozici senior project manager & digital strategist nastoupil Vladimír Spurný. Poslední rok pracoval pro internetového prodejce Rohlik.cz jako performance manager. Předtím zaštiťoval celý online marketing pro značku Pietro Filipi a čtyři roky vedl tým pro PPC v Alza.cz. Kariéru začínal před 12 lety jako specialista na PPC v Seznamu.
V agentuře Marketup se Spurný stal součástí už dvanáctičlenného projektového a strategického týmu, který vede Martin Peška. Spurný je zodpovědný za výkonnostní marketing mobilního operátora T-Mobile a digitální projekty obchodu s teniskami a pouliční módou Queens. Pracuje také na exportních kampaních v segmentu B2B pro českou technologickou firmu Jablotron.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
