V únoru vydáme desetiročenku, tištěný speciál Médiáře. Bude chtít svůj výtisk? Napište si o něj.

Do agentury MSL nastupují Horňáková a Zelenko

Tereza Horňáková přišla z rozhlasového domu Active, Anton Zelenko z vydavatelství Mafra.

Agentura MSL, která se v rámci skupiny Publicis Groupe zaměřuje na PR, sociální sítě a influencer marketing, posiluje svůj tým o dva nové specialisty. Z Active Radio přichází specialistka na influencer marketing Tereza Horňáková, z Mafry Anton Zelenko.

„Naše portfolio se v poslední době rozrostlo o nové klienty, kteří vyžadují integrovaný přístup ke komunikaci. To je v souladu se strategií MSL vytvářet na základě analýzy dat relevantní obsah a efektivně propojovat komunikační nástroje. Proto tým posilujeme o konzultanty, kteří mají zkušenosti s komunikací napříč disciplínami a dokáží využít potenciál skupiny,“ uvedl Radek Vítek, head of brand reputation agentury MSL.

Tereza Horňáková

Tereza Horňáková

Horňáková se v Active Radio (dřív Lagardere) věnovala projektům CSR a influencer marketingu. Zastupovala zde Patrika Hezuckého, Pavla Cejnara nebo Katku Říhovou. V novém působišti bude zodpovědná za influencer marketing klientů MSL.

Anton Zelenko

Anton Zelenko

Zelenko přichází z novinářského prostředí, kde působil sedm let. Poslední čtyři roky pracoval v celostátní redakci deníku MF Dnes a zpravodajského webu iDnes.cz. Předtím působil také v České televizi, kde měl na starost především komunikaci s partnery programu ČT Sport. V MSL se bude věnovat korporátnímu public relations a rozvoji vztahů s médii.