
Sylvie Micková
Po šesti letech vyměnila Sylvie Micková lifestylový tým v PR agentuře Konektor za agenturu MSL ze sítě Publicis Groupe. V Konektoru se jako account manager podílela na aktivitách značek Emco, Haribo, Heureka a Oriflame, starala se o produktovou komunikaci, plánování dlouhodobých komunikačních strategií, tematické kampaně a speciální projekty.
V MSL se na pozici PR consultant zařadí do klientského týmu consumer strategy leadera Josefa Chrpy, který zajišťuje komplexní podporu v oblasti produktové komunikace portfolia značek Mars. Micková bude zodpovědná za strategickou integrovanou komunikaci pro Snickers, M&M’s, Perfect Fit a Sheba, kterou MSL vedle těchto značek vede u dalších pěti brandů na čtyřech evropských trzích (Česko, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko).

AMI Digital Index 2023: Češi tráví na sítích míň času než loni. Prudce přibývá dlouhých videí

SPM Media konsoliduje svá mediální aktiva, jedná i o Hrotu
