
Daniel Bohuslav
Digitální agentura Sherpas přivítala na pozici digital product director Daniela Bohuslava. Ten přichází po mnohaletých zkušenostech z agentury Wunderman, kde tvořil PR strategie a digitální kampaně pro značky Ford, Sony, Microsoft, nebo Land Rover. Také řídil marketingové aktivity několika softwarových značek a webových projektů skupiny Pernod Ricard, nebo Poslanecké sněmovny ČR. Na počátku své kariéry aktivně podílel na úspěšné kampani tehdy vznikající politické strany TOP 09.
Česká agentura Sherpas řízená Lubošem Plotěným se zabývá se tvorbou a realizací komplexních digitálních strategií, uživatelským výzkumem a UX. Mezi její klíčové klienty patří společnosti Rockpoint, Vodafone, Svět rovnátek nebo Dentamed. Sherpas stojí zároveň za projekty WebTop100, Dobrý web nebo DigiAKA.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
