Novinky roku 2019 z 19 agentur přinesl letošní Digiveletrh. Podívejte se na fotografie.

Do agentury Taste přicházejí Holíková a Vitvarová

Zleva Kristýna Vitvarová, Sandra Gligić, Kristýna Holíková

Zleva Kristýna Vitvarová, Sandra Gligić, Kristýna Holíková

Do obchodního týmu digitální agentury Taste přibyly Kristýna Holíková jako business team leader a Kristýna Vitvarová coby projektová manažerka. Jejich cílem bude rozvoj projektových týmů. Holíková bude mít na starost zvýšení proklientského přístupu a péči o tým projektových manažerů. V minulosti působila jako account team leader v kreativní agentuře Infinity Vision nebo jako online marketing team leader pro TyContenty. Vitvarová bude pečovat o klienty jako je Dm drogerie, Hornbach, Linet, Aegon nebo třeba Pfizer. Předtím pracovala jako relationship manager pro Actum.

“Kristýna Vitvarová s sebou přináší rozsáhlé zkušenosti s velkými klienty a kreativními kampaněmi. Kristýna Holíková je pro nás zase posilou z hlediska rozvoje a posunu projektového týmu. Mezi její silné stránky patří proklientské cítění v kombinaci s citem pro detail,” podotkla Sandra Gligić, spolumajitelka a šéfka agentury. Taste před rokem vznikla jako spojení agentur Sun Marketing, Medio Interactive a Digistory, posléze připojila i Lovebrand.