
Maroš Gonda
Po nové šéfce marketingu Gabriele Kunstové přichází do agentury Taste stratég Maroš Gonda. Ten prošel pozicemi strategic planner, performance & strategy manager a marketing specialist v Creative Docku, působil též na pozici campaign execution v agentuře Wunderman. V Tastu má pracovat na strategiích a brand buildingu. Zároveň se zapojí i do interního rozvoje oddělení, vylepšení procesů a propojení jednotlivých služeb Tastu.
„Dlouho jsme hledali do týmu kolegu, který bude mít chuť věci měnit a zamýšlet se nad celým procesem, jak k tvorbě strategií značek přistupovat. S Marošem už od prvního dne redefinujeme naše metody a hledáme nové cesty, jak se dívat na celý positioning našich klientů a jejich brandovou komunikaci. Zároveň si poznatky ověřujeme i při testování postupů přímo s klienty v naší správě,“ uvedl Jan Makovička, ředitel agentury Taste.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
