
Michal Synek
Na nově vytvořenou pozici digital director nastoupil do agentury VMLY&R začátkem května Michal Synek, který dostal za úkol starat se o oblast digitálního marketingu - rozvíjet digitální řešení a kampaně u stávajících klientů, tak připravovat nabídky do výběrových řízení. Bude úzce spolupracovat se social directorkou Barborou Šumanskou, která ve VMLY&R zodpovídá za sociální sítě.
Synek poslední čtyři roky strávil v Berlíně, kde pro Nike Deutschland připravoval kampaně pro klíčové partnery v regionu DACH. Během svého působení v Nike Deutschland vedl pro partnery jako Intersport nebo Zalando digitalizaci tréninkových programů zaměřených na prodejní strategie různých produktů či produktových kategorií. Pro partnera About You se postaral o digitalizaci podobného programu zaměřeného na kategorii sportovního oblečení pro trénink a běh. Byl také zodpovědný za lokalizaci globálního e-shopu nike.com pro nové trhy ve střední Evropě.
Svou kariéru začal Synek v reklamní agentuře Mark BBDO, prošel i agenturami VCCP nebo Scholz & Friends. Agenturní svět poté na čas opustil a přidal se k týmu Nike Czech, kde řídil e-commerce a digitální média pro region střední Evropy.

Reklamní tvůrci vyloučili Marka Prchala z klubu ADC, argumentují etikou a morálkou

Přichází Prima+, TV Prima masivně investuje do nových seriálů pro streaming

TV Nova jmenovala nového obchodního ředitele a šéfku digitálních aktivit
