Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Do AKA vstoupila mediální agentura Knowlimits

Agenturu z poloviny vlastní syn bývalého poslance ODS Jana Vidíma.

Tým agentury Knowlimits. Kliknutím zvětšíte

Tým agentury Knowlimits. Zleva Martin Kurzweil (zakladatel a šéf mediálního nákupu), Lucie Křížová (mediální plánovačka), Jan Vidím mladší (předseda představenstva), Tomáš Zapletal, zakladatel a provozní ředitel, Rudolf Mihle, zakladatel a místopředseda představenstva. Kliknutím zvětšíte

Komunikační agentura Knowlimits Group se stala novým členem Asociace komunikačních agentur, je třináctá v mediální sekci.

Skupina zahrnuje 25 lidí v několika různých divizích. Divize Knowmedia - kromě Česka působí na Slovensku, Polsku a Maďarsku - zajišťuje mediální plánování a nákup v televizi, tisku, rádiu, v outdooru a na internetu, divize Knowcomm poskytuje kompletní řešení v oblasti marketingu, komunikace a produkce, divize Knowmedia dělá PR, divize Knowdigital online marketing, divize Knowworks je kreativní a grafické studio.

Agenturu Knowlimits (konkrétně zastřešující společnost Knowlimits Group) vlastní podle nedávného vyjádření firmy pro Médiář předseda jejího představenstva Jan Vidím (50 %), místopředseda Rudolf Mihle (40 %) a člen představenstva Martin Kurzweil (10 %). Mihle a Kurzweil jsou zakladateli skupiny, Kurzweil navíc vede mediální nákup. Jan Vidím je synem otce téhož jména, který býval poslancem ODS, zaměřoval se na silové resorty. Také dcera bývalého zákonodárce Barbora figuruje v některých divizích skupiny Knowlimits.

Mezi své přední klienty agentura řadí Alza.cz, EPline (hračky), Window Holding (Vekra, Otherm, TWW), město Trutnov, Mattel, Centrála cestovního ruchu Jižní Morava, Zlínský kraj nebo nově ministerstvo školství. Dělala taky pro ODS.