V úterý 22. května od 9.30 proběhne v kině Atlas na pražské Florenci další z mikrokonferencí webu Médiář.cz, tentokrát zaměřená na bankovní aplikace v chytrých telefonech.
Akce nazvaná Do banky přes mobilní aplikaci nabídne:
- výsledky původních průzkumů vnímání produktů smartbankingu
- prezentaci konkrétních produktů mobilního bankovnictví
- panelovou diskusi o praktických zkušenostech s vývojem aplikací pro mobilní bankovnictví
PROGRAM MIKROKONFERENCE | |
Úvodem Základní kontury segmentu mobilního bankingu v ČR Ondřej Aust, šéfredaktor Médiář.cz, pořadatel přehlídek mobilních aplikací AppParade (www.appparade.cz) 10 minut |
|
Vnímání služeb mobilního bankingu internetovou populací ČR Výsledky původního výzkumu společnosti Mediaresearch Hana Friedlaenderová, Senior Research and Insights Manager, Mediaresearch 15 minut |
|
Mobilní banking ČSOB Prezentace aplikací Československé obchodní banky a Ery Martin Štýber, výkonný manažer Vývoje finančních služeb ČSOB a Poštovní spořitelny 15 minut |
|
Třikrát jinak Prezentace mobilních aplikací dalších finančních služeb a zkušenost s nimi Pojišťovna (eMan, Tomáš Čermák) České peníze (Zentity, Zdeněk Hrdina) Portmonka (Tomáš Mrkvička) 3 x 5 minut |
|
Jak má vypadat funkční mobilní web a aplikace finanční instituce Co ukázalo podrobné zkoumání tuzemských webů 12 velkých bank a spořitelen Petr Štědrý, lektor spolupracující s agenturou Dobrý web 15 minut |
|
Panelová diskuse & dotazy publika moderuje Ondřej Aust 60 minut |
|
Hlavní témata Stav trhu, konzervativita českých uživatelů Aspekty a zkušenosti vývoje bankovních mobilních aplikací Bezpečnost mobilních aplikací finančních domů Alternativní platební mechanismy v mobilních telefonech |
Účastníci Abhishek Balaria, CEO, Zentity Banking Solutions Tomáš Čermák, spoluvlastník, marketingový ředitel, eMan Petr Dvořák, Inmite Tomáš Mrkvička, strategický plánovač, autor aplikace Portmonka Martin Štýber, výkonný manažer Vývoje finančních služeb ČSOB a Poštovní spořitelny Richard Walitza, manažer pro NFC a finanční služby, Telefónica Czech Republic |
Partnery akce jsou Československá obchodní banka a Era.
Registrace je ukončena.

Nová značka přijde v dubnu
Internetová Mall.tv změní název na Fame Play

Po "vlně reakcí od veřejnosti"
Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Poslechněte si debatu