Do kreativní agentury Bistro Agency ze skupiny Adexpres nově nastoupili Tereza Kučerová z Nydrle, David Podhola z Publicisu a Radim Kameník z Havasu.
Kameník v Bistru buduje novou divizi zabývající se lokalizací marketingových komunikací využívajících všechny mediální kanály, kterou pak také povede coby managing director. Název nové divize se ještě tvoří. Kameník působil dosud v Havasu, a to na pozici onboarding & quality director. Předtím pracoval mimo jiné jako account director pro region Evropy, Středního východu a Afriky v londýnské agentuře Tag.
Kučerová bude zastávat funkci performance directora, v níž bude zodpovídat za výkonnost a datovou analýzu zejména digitálních projektů včetně jejich dalšího strategického rozvoje. Přichází z agentury Nydrle, kde dosud působila jako account manažerka. V minulosti pracovala pro klienty GE Money Bank, Hartmann - Rico, LG, ČEZ, VZP, NN, Wrigley a další.
Podhola se bude ve funkci senior copywritera a idea makera věnovat primárně klientům Sazka a Škoda. Do Bistra nastupuje po dlouholetém působení v Publicis Prague. Pracoval na kampaních pro Zentivu, Nescafé, Renault, Grand Optical, Garnier nebo třeba MND.

Kaspen mění majitele. Agenturu kupuje Tomáš Kopečný, vlastník S5IVE

Pickey mění název na Forendors, s novým jménem pomohl Michal Pastier

Kreativu DDB povede Klára Palmer z McCannu, střídá Doru Pružincovou
