Rezervujte si datum: na úterý 22. ledna 2019 chystáme další Digiveletrh. Bude to už pátá výroční přehlídka novinek digitálních agentur. Ty zapsané v našem katalogu budou mít účast výhodnější.

Do BlueAlliance přibyla Kafkova Fragile Media

Shromáždění BlueAlliance v Budapešti

Shromáždění BlueAlliance v Budapešti, šestý zprava s bílým límcem Daniel Kafka

Digitální agentura Fragile Media Daniela Kafky a skupiny Etnetera se jako druhá z Česka stala členem BlueAlliance, sdružení marketingových agentur ze zemí střední a východní Evropy. Cílem sdružení je pomáhat si vzájemně s mezinárodními aktivitami pro své klienty. První českým členem aliance se loni na podzim, kdy sdružení vzniklo, stala agentura Effectix.com. BlueAlliance má 15 členů dohromady v osmi zemích.

Aby byla přijata, musí agentura splnit několik podmínek – mít certifikát Premier Google Partner, prokázat silnou firemní kulturu, výsledky a know-how, které sdružení a jeho členy posune dál. „V partnerství v rámci BlueAlliance vidíme velkou příležitost, a to nejen ve spolupráci, která nabízí možnosti kvalitně obsloužit klienty v celém regionu střední a východní Evropy, ale hlavně i v možnosti vybudovat platformu pro sdílení zkušeností, best practices i pracovních příležitostí mezi partnerskými agenturami,“ uvedl majitel a šéf Fragile Media Daniel Kafka, který byl zvolen do boardu sdružení.