Novou senior account manažerkou digitální agentury Brainz se stala Júlia Bujňáková. Bude pracovat na kampani pro společnost E.on a pro nového klienta, mlékárenskou společnost Savencia Fromage & Dairy.
Bujňáková dřív působila ve slovenských agenturách Wiktor Leo Burnett a MUW Saatchi & Saatchi a u zprostředkovatele zahraničních studijně-pracovních pobytů Information Planet Australia. Věnovala se managementu reklamních kampaní, marketingu či komunikaci na sociálních sítích.
Agentura Brainz byla založena v roce 2004 Robinem Pulterou a Štěpánem Kleníkem a v roce 2015 zfúzovala s firmou Brainzmobile, kterou spoluzaložili Pultera, Kleník a Bohdan Tetiva s Ondřejem Valou. Jejími současnými spoluvlastníky tak jsou podle obchodního rejstříku Kleník, Pultera (oba mají po 27 %), Tetiva (26 %) a Vala s Ladislavem Durchánkem (po 10 %).