Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Do Bubble přišli Pechanová, Nosovský a Humpál

Digitální agentura Lukáše Kořínka vzala lidi ze Zaraguzy, Design Labu a Medio Interactive.

Zleva Matěj Humpál, Michaela Pechanová, Miloslav Nosovský. Foto: Bubble

Zleva Matěj Humpál, Michaela Pechanová, Miloslav Nosovský. Foto: Bubble

Digitální agentura Bubble rozšířila tým o tři specialisty se zkušenostmi z digitálního marketingu a sociálních médií. Jsou to Michaela Pechanová, Miloslav Nosovský a Matěj Humpál. Médiář o tom informoval Miroslav Čepický, donedávna ředitel korporátní komunikace mobilního operátora Vodafone, který nyní vystupuje jako nezávislý PR konzultant.

Pechanová přišla z agentury Zaraguza Digital, kde se věnovala převážně komunikaci pro značky Škoda Auto, Axe a vodku Finlandia. V minulosti dělala i pro Zoot či agenturu Nydrle. V Bubble působí jako idea maker pro kampaně napříč klienty agentury a jako copywriter pro T-Mobile a Havana Club.

Nosovský nastupuje jako art director a idea maker. V minulosti pracoval jako kreativní ředitel agentury Design Lab, kde se staral o klienty Xerox, Mustang Shoes či Peugeot.

Vývojář Humpál přichází ze studia Medio Interactive, předtím vedl tým vývojářů ve společnosti Jyxo. V Bubble bude rovněž vedoucím vývojářem.