Digitální agentura Bubble rozšířila tým o tři specialisty se zkušenostmi z digitálního marketingu a sociálních médií. Jsou to Michaela Pechanová, Miloslav Nosovský a Matěj Humpál. Médiář o tom informoval Miroslav Čepický, donedávna ředitel korporátní komunikace mobilního operátora Vodafone, který nyní vystupuje jako nezávislý PR konzultant.
Pechanová přišla z agentury Zaraguza Digital, kde se věnovala převážně komunikaci pro značky Škoda Auto, Axe a vodku Finlandia. V minulosti dělala i pro Zoot či agenturu Nydrle. V Bubble působí jako idea maker pro kampaně napříč klienty agentury a jako copywriter pro T-Mobile a Havana Club.
Nosovský nastupuje jako art director a idea maker. V minulosti pracoval jako kreativní ředitel agentury Design Lab, kde se staral o klienty Xerox, Mustang Shoes či Peugeot.
Vývojář Humpál přichází ze studia Medio Interactive, předtím vedl tým vývojářů ve společnosti Jyxo. V Bubble bude rovněž vedoucím vývojářem.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
