Tým obsahové agentury Bubble Lukáše Kořínka rozšířili head of project management Tomáš Höfer a anglický copywriter Jakub Kašpárek. Agenturní tým už s nimi čítá 32 lidí, přičemž jen za poslední rok jich přibylo třináct.
Bubble založila vlastní ateliér na foto a video
Höfer do Bubble přešel z agenturní skupiny Kindred Group, kde pracoval jako team leader pro digitální produkci SpaceBar. V Bubble se stará o webové projekty agentury. V této činnosti střídá majitele Kořínka, který se chce věnovat strategickému vedení agentury.
Kašpárek dříve působil jako překladatel, lektor angličtiny a spravoval obsah pro Global Payments Europe. Do Bubble přišel z Boomerang Publishing, kde jako editor pracoval převážně na online verzi magazínu Čilichili pro mobilního operátora Vodafone. V Bubble se Kašpárek stane součástí editorského týmu, zaměřeného na větší obsahové projekty. Bude se podílet i na pravidelné komunikaci pro různé značky, například pro Kellys Bicycles.
Z Čilichili zamířil do Bubble před pěti měsíci i Martin Pistulka, který se stal novým lead copywriterem.