Do čela Actum Digital přišel z Monety Jiří Mizera

Mizera má zkušenosti z IMB či Adastry, posledních pět let strávil v české bance Moneta.

Jiří Mizera

Jiří Mizera vystudoval pražskou Vysokou školu ekonomickou a Jönköping International Business School ve Švédsku. Profesní kariéru odstartoval v IBM a přes Adastru pokračoval do poradenských společností KPMG a Deloitte, kde se specializoval na digitalizaci a datové optimalizace pro největší české banky. Posledním působením byla Moneta Money Bank, ze které odcházel na pozici chief information officer jako člen výkonného managementu banky.

Česká technologická digitální agentura Actum Digital, vyvíjející softwarová řešení pro správu a zlepšování zákaznické zkušenosti, obchodu a dat, zahájila letos rozsáhlou transformaci. Jedním z důvodů je rostoucí zájem o digitalizaci z řad firem ze segmentů B2B a B2C. Do Actum tak přišlo několik jmen z prostředí informačních technologií.

Vlnu nastupujících seniorních expertů spustil Jiří Mizera, který v září nastoupil na pozici managing partner nastoupil. Posledních pět let působil v Monetě – první bance, která dokázala většinu procesů převést do cloudu a digitalizovat rozvětvenou strukturu kamenných poboček. V Actum bude zodpovědný za komplexní dodávky napříč jednotlivými divizemi, jako jsou Sitecore, Microsoft, Google, SAP, Kentico nebo AWS. Jeho hlavním úkolem bude Actum Digital umožnit agilně fungovat v multiplatformním prostředí, kdy jsou jednotlivé divize vystavěné okolo úzce propojených technologií.

Actum Digital plánuje nabrat desítky lidí, cílí na historicky nejvyšší tržby a tempo růstu hodlá dál zvyšovat. V portfoliu firmy převažují zakázky z Evropy a USA. „Poslední velkým mezníkem bylo rozdělení Actum Digital do technologicky zaměřených divizí. Díky tomu jsme dokázali vyrůst na 17 milionů eur obratu a víc než 250 zaměstnanců v roce 2021. Letos míříme výš a začali jsme narážet na limity organizace. Plánovaná transformace naše agilní nastavení posune o další stupeň a umožní efektivní mezidivizní spolupráci,“ komentuje rozvoj Tomáš Vondráček, šéf a majitel Actum Digital a zároveň většinový vlastník reklamní agentury WMC Grey.