Česká technologická digitální agentura Actum Digital, vyvíjející softwarová řešení pro správu a zlepšování zákaznické zkušenosti, obchodu a dat, zahájila letos rozsáhlou transformaci. Jedním z důvodů je rostoucí zájem o digitalizaci z řad firem ze segmentů B2B a B2C. Do Actum tak přišlo několik jmen z prostředí informačních technologií.
Vlnu nastupujících seniorních expertů spustil Jiří Mizera, který v září nastoupil na pozici managing partner nastoupil. Posledních pět let působil v Monetě – první bance, která dokázala většinu procesů převést do cloudu a digitalizovat rozvětvenou strukturu kamenných poboček. V Actum bude zodpovědný za komplexní dodávky napříč jednotlivými divizemi, jako jsou Sitecore, Microsoft, Google, SAP, Kentico nebo AWS. Jeho hlavním úkolem bude Actum Digital umožnit agilně fungovat v multiplatformním prostředí, kdy jsou jednotlivé divize vystavěné okolo úzce propojených technologií.
Actum Digital plánuje nabrat desítky lidí, cílí na historicky nejvyšší tržby a tempo růstu hodlá dál zvyšovat. V portfoliu firmy převažují zakázky z Evropy a USA. „Poslední velkým mezníkem bylo rozdělení Actum Digital do technologicky zaměřených divizí. Díky tomu jsme dokázali vyrůst na 17 milionů eur obratu a víc než 250 zaměstnanců v roce 2021. Letos míříme výš a začali jsme narážet na limity organizace. Plánovaná transformace naše agilní nastavení posune o další stupeň a umožní efektivní mezidivizní spolupráci,“ komentuje rozvoj Tomáš Vondráček, šéf a majitel Actum Digital a zároveň většinový vlastník reklamní agentury WMC Grey.