Vedení spotřebitelské organizace dTest převzala Eduarda Hekšová. Má zkušenosti z finančního i veřejného sektoru. Naposledy působila v Českém rozhlase na pozici vedoucí odboru obchodu a rozhlasových poplatků. Ve finančních institucích nasbírala zkušenosti s řízením marketingu, komunikace, společenské odpovědnosti, přímého prodeje i IT. Na ministerstvu financí odpovídala za legislativu celého finančního trhu.
Hekšová nahradila dosavadního ředitele Martina Černého, který se rozhodl po pěti letech vedení dTestu dát svou funkci k dispozici. Pro hladké fungování organizace zatím Černý zůstává v dTestu, věnuje se dalšímu zlepšování péče o zákazníky a převzal také vedení evropského projektu zaměřeného na obnovitelné zdroje energie.
Cílem Hekšové je nastavení nových vizí a strategie rozvoje této spotřebitelské organizace. Chce se zasadit o to, aby dTest byl znám nejen jako časopis s testy, ale také jako ochránce spotřebitelů s širokou nabídkou služeb.