Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Do čela kreativního týmu Symbia se vrací Svetlík

Martin Svetlík

Martin Svetlík

Na pozici kreativního ředitele Symbia se po dvou a půl letech vrací Martin Svetlík, prošel agenturami Mustard a McCann, kde pracoval pro značky jako Vodafone, Coca-Cola, Mastercard nebo L’Oréal, podílel se také na globální komunikaci značek Škoda Auto a Pilsner Urquell. Zpět v Symbiu má dohlížet na nový byznys a projekty klíčových klientů a také nově definovat kreativní produkt agentury a nastavit podle něj fungování týmu.

„Začíná to u disciplíny, jak přísní na sebe dokážeme být v kvalitě výstupu. Tam je vždycky prostor. Ale chceme to úsilí taky napřít správným směrem - do typu práce, ve které klienti uvidí přidanou hodnotu kreativity a budou vědět, proč část svého budgetu platí zrovna nám,“ je přesvědčen Svetlík.