Na pozici kreativního ředitele Symbia se po dvou a půl letech vrací Martin Svetlík, prošel agenturami Mustard a McCann, kde pracoval pro značky jako Vodafone, Coca-Cola, Mastercard nebo L’Oréal, podílel se také na globální komunikaci značek Škoda Auto a Pilsner Urquell. Zpět v Symbiu má dohlížet na nový byznys a projekty klíčových klientů a také nově definovat kreativní produkt agentury a nastavit podle něj fungování týmu.
„Začíná to u disciplíny, jak přísní na sebe dokážeme být v kvalitě výstupu. Tam je vždycky prostor. Ale chceme to úsilí taky napřít správným směrem - do typu práce, ve které klienti uvidí přidanou hodnotu kreativity a budou vědět, proč část svého budgetu platí zrovna nám,“ je přesvědčen Svetlík.
Druhá novinka z pobřeží Jadranu
TV Prima nasadí na pondělní večery Lež na pláži, další seriál z Chorvatska
Rozšíření za hranice metropole
Praha TV expandovala do dalších osmi krajských měst, jde naladit na anténu
Banka bude mít tři mluvčí
Monika Hořínková přechází z Czech News Center do komunikace ČSOB
Sledujte nový rozhovor