“Zabíjet značky je dobré,” pravil v pátek na Marketing Festivalu Mark Ritson mimo jiné. Než bude možné jeho přednášku zakoupit na webu akce, doporučujeme jeho vystoupení z března a z října 2018 či z léta 2017 – v něčem stejná, v něčem podrobnější – i jeho starší pohled na sociální sítě.

Do čela kreativního týmu Symbia se vrací Svetlík

Martin Svetlík

Martin Svetlík

Na pozici kreativního ředitele Symbia se po dvou a půl letech vrací Martin Svetlík, prošel agenturami Mustard a McCann, kde pracoval pro značky jako Vodafone, Coca-Cola, Mastercard nebo L’Oréal, podílel se také na globální komunikaci značek Škoda Auto a Pilsner Urquell. Zpět v Symbiu má dohlížet na nový byznys a projekty klíčových klientů a také nově definovat kreativní produkt agentury a nastavit podle něj fungování týmu.

“Začíná to u disciplíny, jak přísní na sebe dokážeme být v kvalitě výstupu. Tam je vždycky prostor. Ale chceme to úsilí taky napřít správným směrem – do typu práce, ve které klienti uvidí přidanou hodnotu kreativity a budou vědět, proč část svého budgetu platí zrovna nám,” je přesvědčen Svetlík.