V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Do Chorvatska letadlem místo autem, láká letiště

Komunikace od Loosers podpoří přímé lety z „Václava Havla“ do 15 míst čtyř zemí Evropy.

Aktuální kampaň Letiště Praha od Loosers

Nová marketingová kampaň Letiště Praha podpoří během celého letošního roku výjezdový cestovní ruch a řadu destinací v Evropě – půjde celkem o 15 různých míst ve čtyřech zemích Francii, Chorvatsku, Itálii a Španělsku, na něž se cestující můžou dostat přímým spojením z „Václava Havla“. Různé formáty tak budou lákat do Splitu, Zadaru, Bari, Pisy, Marseille nebo Malagy.

Aktuální kampaň Letiště Praha od Loosers

Aktuální kampaň Letiště Praha od Loosers

Aktuální kampaň Letiště Praha od Loosers

Aktuální kampaň Letiště Praha od Loosers

Kampaň poběží v různých kanálech v průběhu roku, zejména v letní sezóně. První vizuály lákající k návštěvě vybraných měst jsou už od ledna k vidění v prostorách Terminálu 2. Od následujícího měsíce bude součástí také propagace prostřednictvím online kampaní i outdooru na vybraných místech Česka. Cílem letiště je zvýšit u obyvatel ve spádové oblasti zájem o cestování letadlem a představit jim alternativu k automobilové dopravě, dál též zvýšit povědomí o destinacích, počtu spojení a podpořit letecké společnosti.

„Chtěli bychom Čechy inspirovat, aby pravidelně a více létali, ať už na dovolenou nebo na stále více oblíbené eurovíkendy. Chceme jim ukázat, že cestování letadlem je rychlejší, pohodlnější a také u celé řady destinací levnější. Konkrétní země a místa, které jsme do nové marketingové kampaně pro rok 2019 vybrali, vychází z dlouhodobé strategie leteckého obchodu Letiště Praha, a tato kampaň je její součástí,“ řekl Jiří Vyskoč, ředitel leteckého obchodu Letiště Praha. „Velký potenciál vidíme například u cest do populárního Chorvatska, kdy většina cestujících stále spíše využívá automobily, což bychom rádi změnili“

Podobný formát kampaně by se měl opakovat každý rok a konkrétní destinace pravidelně střídat a doplňovat právě podle dlouhodobé strategie Letiště Praha. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou Loosers. Ta stála také za nedávnou kampaní s rozpixelovanými českými pamětihodnostmi, která byla umístěna v metru v New Yorku. Kampaň cílená na americké turisty byla prvním počinem platformy TouchPoint, propojující v zájmu podpory příjezdového cestovního ruchu obchodní a marketingové aktivity Letiště Praha, CzechTourism, Prague City Tourism a Středočeské centrály cestovního ruchu.

Seznam podpořených destinací v roce 2019

země destinace Frekvence letů aerolinky
Francie Nice až 7x týdně České aerolinie
Francie Marseille 4x týdně Volotea, Ryanair
Francie Bordeaux 2x týdně Volotea
Chorvatsko Split až 7x týdně Smartwings/České aerolinie
Chorvatsko Dubrovník až 7x týdně Smartwings
Chorvatsko Zadar 2x týdně Ryanair
Itálie Bari až 5x týdně Ryanair, WizzAir
Itálie Benátky až 19x týdně České aerolinie, EasyJet, Ryanair, Volotea
Itálie Neapol až 5x týdně EasyJet, Ryanair
Itálie Pisa 3x týdně Ryanair
Itálie Boloňa až 11x týdně České aerolinie, Ryanair
Španělsko Girona až 2x týdně Smartwings
Španělsko Barcelona až 5x denně České aerolinie, Ryanair, Vueling
Španělsko Malaga až 10x týdně Ryanair, Smartwings
Španělsko Bilbao až 3x týdně České aerolinie

Zdroj: Letiště Praha