Pracujete jako ekonomický redaktor či redaktorka a chcete s námi budovat něco nového? Napište.

Do Chudárkova obchodního týmu v ČT nastoupil Jan Jireček ze Sanomy

Jan Jireček. Foto: Sanoma Media

Jan Jireček. Foto: Sanoma Media

Do týmu čerstvého ředitele obchodu Hynka Chudárka přibyl minulý měsíc další nový manažer Jan Jireček, donedávna ředitel obchodu časopisového vydavatelství Sanoma. „Jan Jireček nastoupil k 22. 10. na pozici vedoucího obchodu,“ potvrdila Médiáři mluvčí televize Michaela Fričová.

Jako vedoucí obchodu a zároveň Chudárkův přímý podřízený má Jireček zodpovídat za prodej klasické reklamy v televizi, do budoucna mu do kompetencí zřejmě přibude i reklama na webu.

V Sanomě Jireček působil od srpna 2011, nejprve jako ředitel online obchodu, od prosince 2011 jako obchodní ředitel celého podniku, tedy hlavně tištěných titulů. Odešel koncem srpna.

Před působením v Sanomě stihl nastoupit jako obchodní ředitel do zpravodajské televize Z1 řízené tehdy krizovým manažerem Zdeňkem Šámalem (nyní ředitelem zpravodajství v ČT). Dělal tam od začátku prosince 2010, koncem ledna 2011 majitelé televizi zavřeli.

Předtím Jireček působil v marketingové agentuře Dimar či byl v televizi Nova zodpovědný za prodej internetové reklamy a vedení regionální obchodní sítě.