Management mediálního domu Czech News Center v čele s generální ředitelkou Libuší Šmuclerovou doplní čtyři nové postavy. Od ledna nastoupí na nově vzniklou samostatnou pozici ředitele online inzerce Michal Heisig a na pozici chief digital officer Petr Fryš, od prosince bude ředitelem marketingu Jan Samko. Už od listopadu pak ve firmě působí Jiří Libánský jako manažer placeného obsahu. Mediální dům Daniela Křetínského a spol. doplňuje manažerské stavy poté, co z vedení digitální divize odešel do Seznamu Matěj Hušek a do skupiny Dignity Jakub Hulík, který v obchodním oddělení vedl veškerý online. Předchozí ředitelka marketingu Pavlína Louženská vydržela ve firmě ani ne dva měsíce.
Heisig byl v minulosti spojený s českou internetovou jedničkou Seznam.cz, kde v letech 2009 až 2017 působil jako obchodní ředitel. Do Seznamu přišel v roce 2004, předtím od roku 2002 dělal v mediazastupitelství MIA v rámci Českého Telecomu. Poslední rok prodával online reklamu klinice estetické a plastické chirurgie Estheticon.com.
Fryš pracoval pro NetCentrum či Beyond Interactive, v letech 2011 až 2017 byl i on v Seznamu, kde se zabýval reklamou. Poslední rok vedl digitální oddělení contentové agentury Fuse v rámci skupiny mediálních agentur Omnicom Media Group.
Samko začínal v roce 2002 v Alze, v letech 2005 až 2012 tam byl marketingovým ředitelem, v letech 2012 až 2014 byl v Seznamu jako brand manažer komerčních serverů, v letech 2015 až 2018 dělal marketingového ředitele prodejce elektra Datart.
Libánský přichází z televize Nova, kde strávil šest let, většinu z toho se zabýval placeným obsahem. Předtím léta pracoval pro mobilní operátory Vodafone a T-Mobile.