Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Do ČT přišla Šárka Francová z marketingu Novy, převzala část agendy po Tomáši Studeníkovi

Ze soukromé televize Nova do veřejnoprávní České televize přešla oficiálně od září Šárka Francová. Na Nově pracovala téměř šestnáct let, od října 1996, v poslední době jako koordinátorka PR. V České televizi, jak Médiáři řekla mluvčí ČT Michaela Fričová, převzala Francová část pravomocí po Tomáši Studeníkovi, konkrétně off-air kampaně, tedy propagaci aktivit mimo televizní obrazovku.

Studeník přišel do České televize teprve letos 1. února, na místo vedoucího oddělení marketingu. Na starosti měl off-air i on-air kampaně (marketingové kampaně na obrazovce i mimo ni). Pracoval jako přímý podřízený končícího ředitele marketingu a obchodu Jana Svobody, který z televize odchází oficiálně k 30. září.

Studeník veřejnoprávní instituci opustil, jak Fričová řekla, už ke konci července po „oboustranné vzájemné dohodě“.

Svobodova nástupce zatím televize hledá. Generální ředitel ČT Petr Dvořák Lidovým novinám začátkem září řekl, že se baví mimo jiné s Hynkem Chudárkem, někdejším výkonným ředitelem hudební TV Óčko a svým rivalem z loňské volby šéfa televize.