Do DDB přišli Rotger, Kirchner, Wechsler a Krajčovič

Agentura najala nové lidi na digital a experiential marketing a nový seniorní kreativní tým.

Lluis Rotger

Lluis Rotger

Kreativní agentura DDB Prague má novou posilu na pozici experiential creative lead. Je jí Lluis Rotger, původem z Menorky. V minulosti působil v Barceloně i v Praze a za svou práci získal ocenění mimo jiné na Cannes Lions. V DDB je jeho cílem zaměřit se na vývoj interaktivních a aktivačních idejí pro online i offline.

Nový seniorní kreativní tým tvoří Christophe Wechsler jako senior art director a Jiří Kirchner jako senior copywriter.

Christophe Wechsler

Christophe Wechsler

Wechsler je Čechoameričan, posledních 10 let žije v Praze. V minulosti pracoval na kampaních pro klienty Škoda Auto, Kofola či Royal Crown Cola.

Jiří Kirchner

Jiří Kirchner

Kirchner přichází z agentury Optimist, kde pracoval pro Škodu Auto. Dříve působil pět let na pozici senior copywriter ve VMLY&R (dřív Y&R), kde se podílel na kampaních pro klienty Česká spořitelna, Post Bellum či Forbes.

Na pozici digital strategist pak nastoupil Ivan Krajčovič, který v minulosti pracoval pro klienty jako ING, T-Mobile a ČSOB nebo v agentuře Wiktor Leo Burnett, kde měl na starosti značku Orange.

Ivan Krajčovič

Ivan Krajčovič