Digitální agentura Digital Brain se kvůli novým klientům rozhodla rozšířit svůj tým. Na pozici brandového stratéga proto přijala Lukáše Bauera, který dřív působil v marketingové komunikaci Blueberry, a jako novou technickou redaktorku Veroniku Khün Mixovou, jež přišla po osmi letech v agentuře Médea Creativity.
Bauera si agentura vybrala kvůli jeho zkušenosti s tvorbou značek a strategií a díky tomu, že má zkušenost s výzkumem. Hlavní úkolem Mixové bude hlídat kapacity celého týmu a dál pracovat na zlepšení interních procesů a efektivity práce.
Mezi nové klienty Digital Brain patří výrobce izolačních materiálů Isover, pro něž agentura tvoří první brandovou kampaň, a také pojišťovna Direct, pro kterou dělá celkovou strategii značky a marketingovou komunikaci.
Výběr nových členů týmu odpovídá dlouhodobé strategii agentury. Digital Brain se chce totiž přesunout původního zaměření na tvorbu digitální komunikace k budování značek, služeb a produktů.