Do ekonomického týdeníku Hrot vstupuje skupina BigBoard

Jednička na trhu venkovní reklamy získává ve vydavatelství Hrot 30 % a podpoří další růst.

Ekonomický týdeník Hrot získal nového investora. Do mediálního projektu vstupuje skupina BigBoard, ve vydavatelské firmě Hrot získává podíl 30 %. Většinových 70 % zůstává společnosti Touzimsky Publishing spojené s dosavadním vydavatelem a investorem Janem Veverkou. Příchod nového partnera má posílit finanční stabilitu projektu a umožnit tištěnému týdeníku Hrot i jeho webu TydenikHrot.cz dál růst.

„Vstup do projektu Hrot vítáme jako zajímavou příležitost pro rozvoj našich mediálních aktivit a online byznysu,“ říká spoluzakladatel a předseda představenstva společnosti BigBoard Praha Richard Fuxa. Fuxa je 20% vlastníkem skupiny, 20 % v ní má Veverka prostřednictvím Touzimsky Media, většinových 60 % pak slovenský Joj Media House. Skupina BigBoard je největším tuzemským poskytovatelem outdoorových reklamních ploch, na českém trhu venkovní reklamy má víc než 50% podíl.

S novým investorem plánuje Hrot další rozšíření svých aktivit, mimo jiné o tvorbu podcastů či nakladatelskou činnost. „Vstup silného partnera umožní rozšířit portfolio našich produktů a posílit naši pozici na českém mediálním trhu,“ doplňuje šéfredaktor týdeníku Hrot Vadim Fojtík. Ekonomický titul působí na českém trhu dva roky, od jara 2020. V loňském roce rozšířil své aktivity o pořádání eventů a konferencí.