Ekonomický týdeník Hrot získal nového investora. Do mediálního projektu vstupuje skupina BigBoard, ve vydavatelské firmě Hrot získává podíl 30 %. Většinových 70 % zůstává společnosti Touzimsky Publishing spojené s dosavadním vydavatelem a investorem Janem Veverkou. Příchod nového partnera má posílit finanční stabilitu projektu a umožnit tištěnému týdeníku Hrot i jeho webu TydenikHrot.cz dál růst.
„Vstup do projektu Hrot vítáme jako zajímavou příležitost pro rozvoj našich mediálních aktivit a online byznysu,“ říká spoluzakladatel a předseda představenstva společnosti BigBoard Praha Richard Fuxa. Fuxa je 20% vlastníkem skupiny, 20 % v ní má Veverka prostřednictvím Touzimsky Media, většinových 60 % pak slovenský Joj Media House. Skupina BigBoard je největším tuzemským poskytovatelem outdoorových reklamních ploch, na českém trhu venkovní reklamy má víc než 50% podíl.
S novým investorem plánuje Hrot další rozšíření svých aktivit, mimo jiné o tvorbu podcastů či nakladatelskou činnost. „Vstup silného partnera umožní rozšířit portfolio našich produktů a posílit naši pozici na českém mediálním trhu,“ doplňuje šéfredaktor týdeníku Hrot Vadim Fojtík. Ekonomický titul působí na českém trhu dva roky, od jara 2020. V loňském roce rozšířil své aktivity o pořádání eventů a konferencí.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací

Economia představuje webový Centrum Výběr
