Outletové centrum Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma do své nabídky přidává italskou módní značku Calliope. Ta byla založena v roce 2005 a obchody dnes má bezmála ve dvou desítkách zemí po celém světě. Značka si zakládá na elegantním stylu a kvalitních materiálech a její cílovou skupinou jsou muži i ženy zejména ve věku kolem 25 až 40 let. V outletu v Hatích obsadila obchodní jednotku s rozlohou 560 metrů čtverečních. Freeport momentálně nabízí přes 250 značek v 75 obchodech celkem na 22.400 metrech čtverečních. Denně ho navštíví od čtyř do deseti tisíc lidí.
„Oděvy Calliope dobře doplňují mix značek našeho centra, jehož obsazenost je nyní na 97 %,“ uvedl Jan Procházka, ředitel Freeportu. Centrum vedle uvádění nových značek pokračuje letos v modernizaci stávajících prodejen či dalších investic do služeb centra. „Průběžná revitalizace obchodů je pro úspěšnost našeho centra i retailového trhu obecně nezbytná. Jen do zvyšování kvality, komfortu a služeb našich prodejen ročně investujeme i letos miliony korun,“ doplnil ředitel Procházka.

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

Komentátor David Klimeš odchází z Aktuálně.cz

Novým šéfredaktorem Aktuálně.cz bude Pavel Švec

Hušek a Zima z vedení Seznamu: Koupě Borgisu stále čeká, co řekne úřad. Deník Právo zachováme
