Outletové centrum Freeport Fashion Outlet v Hatích u Znojma do své nabídky přidává italskou módní značku Calliope. Ta byla založena v roce 2005 a obchody dnes má bezmála ve dvou desítkách zemí po celém světě. Značka si zakládá na elegantním stylu a kvalitních materiálech a její cílovou skupinou jsou muži i ženy zejména ve věku kolem 25 až 40 let. V outletu v Hatích obsadila obchodní jednotku s rozlohou 560 metrů čtverečních. Freeport momentálně nabízí přes 250 značek v 75 obchodech celkem na 22.400 metrech čtverečních. Denně ho navštíví od čtyř do deseti tisíc lidí.
„Oděvy Calliope dobře doplňují mix značek našeho centra, jehož obsazenost je nyní na 97 %,“ uvedl Jan Procházka, ředitel Freeportu. Centrum vedle uvádění nových značek pokračuje letos v modernizaci stávajících prodejen či dalších investic do služeb centra. „Průběžná revitalizace obchodů je pro úspěšnost našeho centra i retailového trhu obecně nezbytná. Jen do zvyšování kvality, komfortu a služeb našich prodejen ročně investujeme i letos miliony korun,“ doplnil ředitel Procházka.

Josef Pazderka jako šéfredaktor Aktuálně.cz končí

Martina Kemrová komunikuje za brněnské Adbros

Nadační fond nezávislé žurnalistiky zkrátil loňský grant pro Forum 24. Letos mu dal další
