Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Do Graylingu přišla Pečenková z Ogilvy PR

Jana Pečenková povede v Graylingu tým pro Jaguar Land Rover, IBM nebo Kaspersky Lab.

Jana Pečenková

Jana Pečenková

Seniorní konzultantkou je od ledna v PR agentuře Grayling Jana Pečenková. Poslední tři roky pracovala jako account manager v Ogilvy Public Relations, kde měla na starosti klienty z oblasti korporátního i produktového PR. V Graylingu povede tým, v jehož portfoliu jsou Jaguar Land Rover, PPL, Dassault Systemes, IBM nebo Kaspersky Lab. Pečenková se v PR pohybuje sedmým rokem. Začínala jako PR manažerka Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže.